tisdag 21 maj 2013

2012 och början 2013

Detta är en gammal blogg, alla mina ny och gamla blogginlägg finns på min nya hemsida (vindsurfing.nu) och surfblogg.

"2012
Inte så mycket bloggande om vindsurfingen 2012. Det var i alla fall ett år som bara spenderades i Sverige. Blev väl en 20-30 dagar på vattnet och de flesta i vågor. Det var ett väldigt roligt vindsurfing år trots att jag aldrig lyckades ta mig utomlands. Jag lär mig mer och mer och det blir bara roligare och roligare att vindsurfa.

2013
Knappt 5 månader av året har gått och det är de sämsta 5 månaderna att vara vindsurfare i Sverige. Svin kallt och flera av gångerna så frös vattnet på seglet /bommen. Men har blivit en vända till Dalen, Vilshärad(4ggr), Gsilövshammar, Ljunghusen(2ggr) och Lomma Beach."

Lomma Beach 3 januari

4.7 och västnordväst, bjöd upp till en kul session på stranden i Lomma. 
Foto: Kalle sund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar