torsdag 13 juni 2013

Pozo dag 7, session 1!

Detta är en gammal blogg, alla mina ny och gamla blogginlägg finns på min nya hemsida (vindsurfing.nu) och surfblogg.

"Jag och Filip bestämde att vi skulle köra lite fotosession idag. Så Filip började med att stick ut vid 11-tiden och jag vandrade ner till bunkern. Filip bjöd på fin underhållning med bland annat denna störda framåtloopen!
















Sedan var det min tur, stack ut med 4.0 Banzai och Flywave 75l.  Sjukt taggad efter Filips grymma ladd gav jag mig ut, och vilken kul session det blev! Tyvärr slutade det hela med att jag kraschade igenom seglet i en misslyckad framåtloop(se film nedan). Innan dess hann jag i alla fall med ett par framåtloopar och lite halvkass vågridning.

Foto: Filip Lindgren




















"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar