onsdag 10 juli 2013

Habo Ljung 30 juni

Detta är en gammal blogg, alla mina ny och gamla blogginlägg finns på min nya hemsida (vindsurfing.nu) och surfblogg.

"Missade tyvärr vågorna denna dag, men jag och brorsan hade helgkurs. På grund av den starka vinden, flyttade vi som vanligt surfskolan till Habo Ljung. Fick surfat en del själv, först och främst mellan alla de utspridda eleverna, men sedan också ett par pass efter kursen när vi hade uthyrning.

Kul dag att ladda framåtloopar(som vanligt). Ladda en massa inne på plattvattnet, men fick inte till dom. Körde förvisso med min 83l Cult Quad som inte direkt kan skryta med sina popegenskaper. Blev även en del ladd ute på revet, vilket inte gick jätte mycket bättre det heller. Satte en del, men har problem att komma runt ordentligt när det är små vågor och dålig vinkel.

Ett litet album från när jag satt och fotade, hittar ni här.
Smakprov nedan på klubbens lovande junior Filip som körde järnet hela dagen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar